GIORDANO FAQ

GIORDANO FAQ

Datum van publicatie: 28/06/2024

Over Giordano

Hoe lang produceert Giordano al wijn?

Giordano werd opgericht in 1900 en heeft sindsdien zijn producten gecreëerd en ontwikkeld met een focus op toegankelijke kwaliteit,

 

Hoe kom je aan zulke voordelige aanbiedingen?

We bieden al onze wijnen en specialiteiten rechtstreeks aan de eindconsument aan, zonder tussenpersonen en dus zonder alle kosten die deze bevoorradingsketen met zich meebrengt. Wie bij ons koopt, betaalt dus wat hij ziet, niet de distributiekosten.

 

Zijn jullie wijnen alleen online verkrijgbaar?

We hebben ervoor gekozen om geen fysieke winkels te hebben, juist om ervoor te zorgen dat onze producten geen extra kosten met zich meebrengen.

 

Wat zijn jullie populairste wijnen?

Er zijn veel van onze wijnen die elk jaar tienduizenden flessen verkopen. De wijnen waaraan onze klanten waarschijnlijk het langst gehecht zijn, zijn Andrea Rosso, Raggiante en Eventus.

 

 

Mijn account

Hoe kan ik een account aanmaken?

Makkelijk: ga naar de registratiepagina en vul het formulier in met je gegevens. Het duurt een minuut en je doet het één keer, daarna log je gewoon in met je e-mailadres en wachtwoord.

 

Wat zijn de voordelen van een account?

Alleen mensen met een account kunnen winkelen op de site en profiteren van alle mogelijkheden die dit met zich meebrengt: speciale prijzen en speciale promoties.

 

Ik heb al een account: hoe kan ik inloggen?

Ga gewoon naar de inlogpagina en voer je gegevens in. Als je je wachtwoord bent vergeten, kun je het resetten en wijzigen.

 

Zijn mijn persoonlijke gegevens veilig?

Ja: je gegevens worden opgeslagen op onze systemen, die voldoen aan alle vereiste beveiligingsprotocollen en worden beschermd door up-to-date technologie.

 

 

Nieuwsbrief

Zijn er speciale aanbiedingen voor nieuwsbriefabonnees?

Ja: degenen die de nieuwsbrief ontvangen en al klant zijn, hebben toegang tot speciale aanbiedingen, krijgen een voorproefje van wat er nieuw is en kunnen profiteren van alle zakelijke kansen die we elke week bieden.

 

Hoe kan ik me inschrijven voor de nieuwsbrief?

Onderaan de site of in het venster dat na een paar seconden verschijnt, kun je je e-mailadres invoeren om je te registreren en een welkomstkorting te ontvangen.

 

Hoe kan ik me uitschrijven voor de nieuwsbrief?

Onderaan alle nieuwsbrieven staat een link om je af te melden: klik erop om verder te gaan.

 

Waar kan ik alle huidige promoties zien?

Op onze site vind je actieve thema-aanbiedingen en promoties, die voortdurend worden bijgewerkt. Als je specifieke details nodig hebt, kun je contact met ons opnemen.

 

 

Bestellingen

Moet ik een account hebben om op de site te kunnen winkelen?

Ja, maar je kunt beginnen met het toevoegen van producten aan je winkelwagentje en je dan aanmelden op het moment van aankoop - het duurt maar een minuutje.

 

Krijg ik updates over de bestelling die ik heb geplaatst?

Natuurlijk: we houden je per e-mail op de hoogte van de status van je bestelling, van de aankoopbevestiging tot de uiteindelijke levering.

 

Ik heb geen e-mail ter bevestiging van mijn bestelling ontvangen: wat kan ik doen?

Kijk in de spammap van je e-mail: het kan daar terecht zijn gekomen. Als je er zeker van wilt zijn dat je bestelling is bevestigd, kijk dan ook in je privégedeelte in de bestellijst.

 

Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?

Ga gewoon naar je privégedeelte, dat beschikbaar is na het inloggen: daar kun je de lijst en status van al je bestellingen bekijken.

 

 

Betalingen

Welke betalingsmethoden zijn beschikbaar?

Je kunt betalen met creditcard, de belangrijkste elektronische prepaidmethoden, onder rembours en, afhankelijk van het land waar je je bevindt en je specifieke account, ook via bankoverschrijving en postwissel.

 

Ik heb een kortingscode: hoe kan ik deze gebruiken?

Eenvoudig: bij het afrekenen zie je een venster met de tekst "Heeft u een kortingscode?": daar kun je de code invoeren en bevestigen. Als de code geldig is en van toepassing op de producten die je hebt gekozen, past het systeem de korting toe op je totaalbedrag.

 

Zijn mijn gegevens veilig als ik betaal?

Natuurlijk: al onze betalingen worden in alle veiligheid verwerkt via een partnerplatform dat de nodige bescherming en privacyvoorwaarden garandeert.

 

 

Verzending

Waar wordt mijn bestelling vandaan verzonden?

Alle bestellingen vertrekken vanuit onze logistieke hub in Italië, van waaruit elk jaar meer dan 2 miljoen pakketten worden verzonden naar alle delen van Europa.

 

Binnen hoeveel dagen komt mijn bestelling aan?

Bestellingen doen er tussen de 4 en 12 dagen over om op hun bestemming aan te komen, afhankelijk van de afstand die ze moeten afleggen: we doen altijd ons best om deze tijd te optimaliseren en vertrouwen op de meest efficiënte partners in elk land.

 

Hoeveel kost verzenden?

Dankzij het grote aantal zendingen dat we elk jaar verwerken, hebben we enkele van de beste tarieven in Europa en kunnen we gratis levering aanbieden met zeer lage bestedingsdrempels.

 

Hoe kan ik de verzending van mijn bestelling volgen?

In uw privégedeelte, door in te loggen op de site of via de trackinglink die u per e-mail ontvangt, kunt u uw bestelling tijdens de hele reis volgen en indien nodig contact opnemen met de koerier.

 

De trackinglink die ik heb ontvangen is niet actief: waarom?

De link wordt ons verstrekt door de koerier bij het ophalen van de zending, maar het kan een paar uur duren voordat de statusinformatie van de zending is bijgewerkt en zichtbaar is.

 

Waarom is mijn bestelling vertraagd?

Het kan gebeuren dat het langer dan gemiddeld duurt voordat een bestelling op de plaats van bestemming aankomt. Hier kunnen veel redenen voor zijn, maar meestal heeft de belangrijkste reden te maken met logistieke en transportvertragingen door het grote aantal leveringen door het koeriersbedrijf.

 

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op het moment van de bevalling?

De koerier zal de volgende werkdag een nieuwe poging doen, waarna je pakket een paar dagen in de opslag blijft en je met de koerier kunt afspreken om het op een later tijdstip op te halen of te laten bezorgen.

 

Retourneren en terugbetalen

Wat kan ik doen als ik niet tevreden ben met mijn aankoop?

Geen probleem: neem contact op met onze Klantenservice en volg hun instructies om een verzoek in te dienen. We zullen je kosteloos terugbetalen.

 

Ik heb mijn terugbetaling nog niet ontvangen: waarom?

De terugbetalingstermijn hangt af van de gekozen betaalmethode en de regels van interbancaire relaties: we kunnen vaak niets doen om deze termijnen te verkorten, maar we blijven tot je beschikking als je twijfels hebt.

 

 

Heb je geen antwoord op je vraag gevonden? Neem contact met ons op: onze klantenservice helpt je graag je twijfels weg te nemen.

Bekijk de inhoud
Zoek in het blog